نقش فقه معاملات در تنظیم قراردادهای آموزشی بخش خصوصی - چالش های حقوقی و روانشناختی

نویسندگان


چکیده

علاوه بر حقوقی، قراردادهای آموزشی در بخش ویژه با چالش‌های روانشناختی قرار دارند که بر تصمیم و نتیجه‌گیری آن تأثیرگذار است. مسائلی مانند اعتماد، انگیزه و پذیرش قرارداد، نقش مهمی در کیفیت قراردادی دارند و در بروز اختلاف، پیامدهای روانشناختی منفی می‌تواند به کاهش کیفیت آموزش و روابط منجر شود. از این رو، توجه به حقوق مشابه و روانشناختی قراردادها است.

برای کاهش این چالش‌ها، پیشنهاد می‌شود علاوه بر بهبود موارد حقوقی، راه‌حل‌های روان‌شناختی مانند افزایش شفافیت، تقویت متقابل و آموزش نحوه انجام قراردادها برای انجام اقدامات مثبت و مثبت در قراردادهای آموزشی برای افزایش ویژگی‌ها. این دوگانه می‌تواند به بهبود کیفیت آموزش و توسعه پایدار بخش خصوصی کمک کند.


امیر خزائی -amirfhg32@gmail.com -دانش اموخته سطح دو سفیران هدایت

مرتضی اشرف-mwbaylhwlwy@gmail.com-دانش آموخته سطح 2 سفیران هدایت

رضا مرادی-Reza.moradi.7293@gmail.com-دانش آموخته سطح سه حوزه علمیه تهران

کلیدواژه‌ها


شماره 12 بهار 1404
کدثبت:
1793
صفحات:
1-10
  • انتشار: ۱۴۰۴/۰۳/۲۲
  • فایل xml
  • فایل مقاله:
دانلود